Tuesday, March 23, 2010

BESAR x bermakna GAGAH !!!!!

tangan aku mengigil2 ketika menulis entry nih sebab ianya bakal membuatkan aku kemaluan besar...tetapi dengan nama keadilan,aku nekadkan jua.. ianya bakal mendedahkan satu kegiatan liar seorang PEMBULI....

Kisah bermula 6 tahun lepas selepas pasangan Dato A n Makcik Mona melahirkan seorang bayi pompuan yg bakal menakluk dunia..Selepas 6 tahun, bayi pompuan itu kini dianugerahkan kuasa veto di dalam rumah tersebut oleh Makcik Mona..Selain mempunyai mulut yg tajam persis pedang akibat pembawaan genetik dari Makcik Mona,bayi ini juga mempunyai kuasa untuk mengarahkan manusia di sekelilingnya..


comel x saya???? comelkan...


usah terpedaya dengan wajahnya ye tuan2 puan2....di sebalik wajah ini terdapat satu kuasa yang sukar ditafsirkan...kuasanya dapat menyebabkan kedua2 kakaknya membuat homeworknya,kesemua abang2nya mendukung dia untuk ke mana2 dan juga membawanya berjalan2 menaiki motor....bukan setakat itu sahaja,malah dia menyebabkan sepupu2 nya membelikan apa yang dihajatinya...

Sebagai seorang mangsa,aku cuba membawa penderaan ini ke muka pengadilan tetapi komuniti di muka pengadilan juga takut terhadapnya...apabila aku marah dan meluahkan rasa x puass hati aku,dia hanya membalas "senyaplah budak gemok"...hati siapa yg x hancur luluh mendengar kata2 itu...disini aku lampirkan bukti yg aku dibuli...


aku masih ingat di ketika ini...aku hanya dipergunakan untuk memenuhi nafsu serakahnya yang ingin tido di tilam yg empuk....aku harap semua ini akan berakhir dengan segera kerana batin ku tidak tertahan menanggung penderitaan ini....



*pembuli ini hanya dikenali sebagai YAYA...diharap anda menjauhkan diri daripadanya..






5 comments:

  1. ahahaha..ini lawak ni mamatboroi..waduh2..comel na budak uh..mmg pengaruh besar la nampak gayenye..takpe boss sabar itu separuh daripada iman..hik3

    ReplyDelete
  2. hahaaa..pdn muke..

    ReplyDelete
  3. aduh ngan dak kecik pun cuak ker??haha...baguz2 abg yg bek nie

    ReplyDelete
  4. sara miskuchas alberto pantalenoMarch 23, 2010 at 5:36 AM

    shomellnyeeee....malas nk bace tgk pic jer..hehehe

    ReplyDelete
  5. dan dia juga menyimpan sekeluarga serangga ternakan di atas kepalanya!

    ReplyDelete